Komunikacja

 

Cele szkolenia

 Jeśli chcesz dowiedzieć się:

 

  • Jak zarządzać karierą pracowników (w tym, jak wygląda proces zarządzania karierą, jakie są kluczowe elementy i decyzje niezbędne do skutecznego zarządzania talentami, jak zorganizować taki proces) z uwzględnieniem pracowników firmy?
  • W jakim celu i jak zbudować ścieżki kariery w firmie, jak wdrożyć takie narzędzie i jak wykorzystać je w organizacji oraz w firmie?
  • Jak skutecznie rozwijać pracowników (w tym: jak uczą się ludzie, jak planować rozwój pracownika, jak diagnozować potrzeby rozwojowe pracowników, jak dobierać właściwe metody i formy rozwoju do potrzeb oraz monitorować efektywność nauczania)?
  • Jak zarządzać talentami w organizacji?

To szkolenie zostało opracowane specjalnie dla Ciebie.

Prowadzący 

 

Informacje dodatkowe

Termin szkolenia:

Koszt szkolenia:

Miejsce szkolenia:

Szczegóły szkolenia;

 

Metody prowadzenia zajęć »

Pobierz pełny opis szkolenia »

Sposób sprawdzenia wyników szkolenia »