Szkolenia prowadzone są nowoczesnymi, aktywnymi metodami partycypacyjnymi z wykorzystaniem doświadczenia zawodowego wykładowcy.
Szkolenie prowadzone będzie w formie interaktywnych warsztatów, w których uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę w danej dziedzinie oraz umiejętności praktyczne, potrzebne do zastosowania ich w codziennej pracy. Wykorzystane metody dają możliwość opanowania nowych umiejętności, zachowań i nawyków w łatwy i skuteczny sposób, w atmosferze akceptacji, wyzwalającej ciekawość i poczucie komfortu. Szkolenia są zorientowane na osiągnięcie pożądanych rezultatów. Trener kładzie nacisk na myślenie kreatywne i metody integrowania wiedzy z doświadczeniem. W szkoleniu wykorzystywane są doświadczenie i umiejętności uczestników wynikające z ich pracy zawodowej. Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu można wyróżnić:
- Mini wykłady wspomagane prezentacją mulimedialną
- Nie trwające dłużej niż 20 – 30 % czasu trwania zajęć
- Poruszające najistotniejsze kwestie merytoryczne zbieżne z potrzebami uczestników
- Ćwiczenia zespołowe i indywidualne
- Szkolenie będzie prowadzone aktywnymi metodami warsztatowymi, pozwalające uczestnikom przeanalizować, doświadczyć i ćwiczyć wybrane umiejętności.
- Podczas realizacji szkoleń wykorzystujemy następujące metody: ćwiczenia wstępne, omówienie metodyki pracy, ćwiczenia obrazujące wymiary komunikacji niewerbalnej, ćwiczenia ilustrujące specyfikę komunikacji przez telefon, ćwiczenie “barw” głosu, analiza nagrań (film), ćwiczenie technik komunikacyjnych w sytuacjach z klientami, praca w grupach, praca z kamerą, scenki, krótki wykład, kwestionariusz, wykład interaktywny.
- Dyskusje problemowe w grupach pozwalające na:
- Odzwierciedlenie własnych zachowań z przeprowadzonych ćwiczeń,
- Skuteczne wykorzystanie osiągnięć wypracowanych na treningu
- Studia przypadków
- Dające możliwość spojrzenia na zagadnienie przez pryzmat doświadczeń innych,
- Pozwalające przyjrzeć się zdiagnozowanym sytuacjom,
- Pozwalające na wypracowanie nowych rozwiązań oraz ich zastosowanie w działalności własnej firmy
- Podsumowania
- Dające sposobność na syntezę wiedzy i uogólnienie wniosków