Przypominamy, że nabór na projekty z konkursu 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand zakończy się 13 marca 2017 roku. Dofinansowanie mogą otrzymać przedsiębiorcy wyłącznie realizujący projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach objętych programem promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych i/lub uczestnictwa w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowych programach promocji, w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.
Przypominamy, o dotacje w ramach konkursu mogą starać się wyłącznie przedmioty spełniające kryteria mikroprzedsiębiorcy, małego lub średniego przedsiębiorcy.
Przedsiębiorco, zachęcamy do skorzystania z powyższej dotacji – w ramach projektu możesz zyskać dotacje pokrywające:
- koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie,
- koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
- koszty szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
- koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych w zakresie i według stawek określonych w przepisach w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju,
- koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych,
- koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego,
- koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie,
- koszty reklamy w mediach targowych,
- koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach,
- koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej,
- koszty informacyjno-promocyjne projektu.
Maksymalna intensywność dofinansowania wynosi:
- w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego - do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
- w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego oraz pomocy de minimis na sfinansowanie pozostałych kosztów projektu - do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
- w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci tylko pomocy de minimis w zakresie kosztów projektu:
- do 60% - dla średniego przedsiębiorcy;
- do 75% - dla małego przedsiębiorcy;
- do 80% - dla mikroprzedsiębiorcy z województwa mazowieckiego;
- do 85% - dla pozostałych mikroprzedsiębiorców.
Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu w przypadku:
- jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 500 000 zł,
- co najmniej dwóch programów promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 1 000 000 zł,
- branżowego programu promocji wynosi 1 000 000 zł,
- branżowego programu promocji i co najmniej jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 1 000 000 zł.
Firma Grantus Sp. z o.o. oferuje klientom wsparcie w zakresie przygotowania i złożenia wniosku o dofinansowanie.
Zapraszamy do kontaktu wszystkich zainteresowanych.